Thursday, September 2, 2010

Verloting


Om de nieuwe maand goed te beginnen wil ik een leuke verloting houden onder alle KralenCreatie bezoekers.

Het enige wat ik daarvoor terug wil is jou mening. Dus stuur een mailtje naar 
KralenCreatie en vertel daarin (kort of lang) wat je van KralenCreatie vind.

Aan het einde van de maand kies ik uit de mailtjes de leukste/spontaanst/grappigste/beste, maar ook andere feedback is welkom Wink (dus het hoeft niet perse lollig te zijn.... Ook "kritiek" is welkom. Het gaat mij om degene die een mailtje stuurt waar ik het meest mee heb. En dat kan dus ook feedback zijn voor veranderingen bv.. 

Degene die gewonnen heeft stuur ik dan uiteraard een mailtje.
De trekking is op 1 oktober 2010 (over de uitslag valt niet te onderhandelen ;-) )
Wat kunt u winnen dat is nog een 
verrassing, maar uiteraard iets handgemaakt

Ik hoop natuurlijk op veel reacties !

Kim

No comments:

Post a Comment