Tuesday, March 15, 2011

Bekend making / announcement

Yeah eindelijk het is 15 maart.
Omdat ik vanavond niet veel tijd heb maak ik nu de uitslag bekend.

Ik heb alle namen die mee willen doen op een rijtje gezet en op volgorde van binnenkomst een nummer gegeven. Dus ook de reacties die via hyves binnen zijn gekomen!
Hieronder de lijst:


1. Rita
2. Ellen
3. Jessie
4. Dory
5. Esther
6. Patricia
7. Margoke
8. claudy7119
9. Audry
10. Esther Wijma
11. Trudy
12. Bettina
13. Charlotte
14.  Francis
15. Marlies
16. Ingrid


Okeey, nu gaat het lot bepalen. Via google heb ik een speciaal programma gevonden. Hier kan je zelf invullen hoeveel nummers ermee doen en dan "trekt" de pc er een nummer uit.
Dit is wel zo eerlijk. Hier onder de printscreen van het winnende getal







Marlies jij bent dus de gelukkige winnaar van de kraal !
Stuur je mij je adres toe? Dan stuur ik de kraal spoedig naar je toe !!



Iedereen bedankt voor het meedoen !
EN wie weet tot de volgende verloting! Het is altijd leuk om iemand blij te maken !



Liefs Kim




Yeah it's finally March 15.
Because tonight I have not much time, I am now making the results known.

I have all the names put on a list in order of receipt and given a number. Also the responses that have come via Hyves
Below is the list:




1. Rita
2. Ellen
3. Jessie
4. Dory
5. Esther
6. Patricia
7. Margoke
8. claudy7119
9. Audry
10. Esther Wijma
11. Trudy
12. Bettina
13. Charlotte
14.  Francis
15. Marlies
16. Ingrid


Marlies you are the lucky winner of the bead!
Please send me your address? I will send you this bead soon!

Thanks to everyone for participating!
AND who knows to the next raffle! It's always nice to make someone happy!

Love Kim

No comments:

Post a Comment