Friday, March 11, 2011

Verloting // raffle

Omdat ik vandaag in een goede bui ben doe ik een verloting. Hoop natuurlijk dat jullie dat ook leuk vinden?!
Het enige wat je hoeft te doen is een reactie achter te laten onder deze post.
Ik ga 15 maart een naam uit de "hoge hoed trekken"

PS: ook op mijn hyves komen reacties binnen op de blog die is geintegreerd. Dus die doen ook mee voor de verloting, maar die reactie staan hier niet onder. (even voor de duidelijkheid ;-) )


De kraal is een bol kraal
Maat: +/- 22mm
Rijggat: 3mm

Because today I'm in a good mood I do a raffle. Naturally hope that you like that?!
All you have to do is leave a comment under this heading.
March 15 I'm going a name from the "hat draw"



PS: on my hyves I get responses on the blog that is integrated. So they are also taking part in the raffle, but this response are not included. (Just so you know;-))



The bead is a round bead
Size: + / - 22mm
Beadhole: 3mm



11 comments:

  1. Mooie blog Kim!
    En wat leuk zo´n verloting ;-)
    Ik wil wel mee doen hoor!

    ReplyDelete
  2. Esther (BCF) doet ook graag mee ;-)

    ReplyDelete
  3. wil ook graag meedoen voor de prachtige kraal

    groetjes Margoke

    ReplyDelete
  4. claudy7119

    Mooie kraal wil ook graag meedoen

    ReplyDelete
  5. Leuk!! Ik doe graag mee. :-)

    Groetjes Audrey

    ReplyDelete
  6. Wat lief kim dat je een verloting houdt! Ik doe graag mee!

    Groetjes esther wijma

    ReplyDelete
  7. Nou meis, voor zo'n mooie kraal van jou wil ik ook wel mee doen !

    Een verloting is altijd leuk hé !

    groetjes,
    Trudy

    Black Crow Beadworkforum !

    ReplyDelete
  8. Leuk, ik wil ook meedoen voor zo'n mooie kraal.

    Gr.Charlotte

    ReplyDelete
  9. Voor zo'n prachtige kraal doe ik ook graag mee.
    Groetjes,
    Marlies

    ReplyDelete
  10. Hey!
    Ik doe ook mee! Leuk hoor zo'n verloting!
    Groetjes Ingrid

    ReplyDelete