Thursday, March 17, 2011

Interview

Maanden geleden ben ik in contact gekomen met een Amerikaanse vrouw Melinda en haar dochter Taylor. Dat contact was eigenlijk meteen vanaf het begin heel erg leuk. En tot op de dag van vandaag "spreken" we elkaar geregeld.
Nu vroeg Melinda mij een paar weken geleden of ik het leuk vond om mee te werken aan een interview voor haar blog. Tuurlijk wil ik dat doen.
Wat ontzettend leuk en wat een eer dat ze een blogpost wil besteden aan mij.
Gisteren middag heeft ze het artikel geplaatst. En het is echt super leuk geworden.
Tuurlijk wil ik jullie mee laten genieten van het mooie stuk (al zeg ik het zelf)

inspiration-earth.blogspot.com


Months ago I came in contact with an American woman Melinda and her daughter Taylor. That contact was actually so much fun right from the beginning. And to this day we speak each other regularly.
Now Melinda asked me a few weeks ago if I liked to participate in a an interview for her blog. Sure I do.
What fun and what an honor that they would devote a blog post to me.
Yesterday afternoon, she posted the article. And it's really super nice.

Of course I'd like you to enjoy the beautiful piece (if I do say so myself)


inspiration-earth.blogspot.com

2 comments:

  1. I'm so glad you liked it Kim, it really was such fun for me to do. I find your beads to be absolutely gorgeous, you are extremely talented! :)

    ReplyDelete
  2. Thanks Melinda, You make me shy....

    ReplyDelete